Veelgestelde vragen

Wat is jullie levertijd?

We streven er altijd naar om een bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen te verzenden. Mocht er vertraging ontstaan dan laten we dit uiteraard per mail aan je weten. Je ontvangt een track en trace code zodra de bestelling is verzonden.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen met iDEAL, VISA, Mastercard, Apple Pay, Google Pay en Klarna (betaal later).

Waar kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Na een geslaagde betaling ontvang je per mail een bevestiging van je bestelling. We streven er altijd naar om een bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Je kunt natuurlijk altijd de status van je bestelling opvragen door contact met ons op te nemen.

Zodra de bestelling is verzonden ontvang je een track en trace code.

Wat moet ik doen als de betaling is mislukt?

Het kan soms gebeuren dat een betaling is mislukt. Wanneer dit gebeurd kun je het beste de betaling nogmaals proberen of kiezen voor een andere betaalmethode. Mocht het hierna nog steeds niet lukken dan kan dit meerdere oorzaken hebben, zoals een storing of een ander probleem bij je bank. In dit geval raden we je aan om contact op te nemen met jouw bank.

Bij een mislukte betaling kun je natuurlijk ook altijd contact met ons op nemen, we helpen je graag!

Wordt mijn computer geleverd met Windows 10?

Elke computer wordt standaard geleverd met Windows 10 Home demo versie, tenzij anders aangegeven via de configuratiemethode.

Ik zou gebruik willen maken van een dienst

Wanneer je een keuze hebt gemaakt uit een van onze diensten kun je een afspraak maken via het contactformulier.

Ik heb feedback

Bij ITR Groningen willen we ons altijd verder ontwikkelen en verbeteren waar mogelijk. Neem gerust contact met ons op als je denkt dat je ons ergens bij kunt helpen. We zijn je dankbaar!

Ik heb een klacht

Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent met een product van ons of met onze service. We willen je graag vragen om dit eerst bij ons te melden door contact met ons op te nemen. Als dit niet de gewenste oplossing biedt dan is het ook mogelijk om dit te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.

De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die kun je via  http://ec.europa.eu/consumers/odr/ vinden. Wij nemen vrijwillig deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.